Helpdesk
Everyday Webhosting Support Helpdesk Knowledgebase Administratief
Algemeen
Suggested knowledgebase articles:

Knowledgebase Administratief Algemeen

Articles in this category

Restitutie bij het overstappen naar een ander pakket, is dat mogelijk ?

Wanneer u bijvoorbeeld overstapt van een Standaard Pakket naar een Totaal Pakket, kan het bedrag dat al betaald is voor het Start Pakket in mindering worden gebracht op uw nieuwe Expert pakk...

79
(18)
Ik kan niet inloggen binnen het controlepaneel !

Als u uw wachtwoord kwijt bent om in het controlepaneel te kunnen inloggen dan kunt u deze opvragen via het controlepaneel: http://www.everydaywebhosting.nl:2222.U kunt klikken op de tekst: "Forgot yo...

530
(32)
Hoe kan ik mijn Everyday Webhosting diensten opzeggen ?

Hieronder volgt een helder overzicht met de diverse stappen om alle diensten van Everyday Webhosting op te zeggen. 1) Schriftelijk bevestigenU kunt uitsluitend schriftelijk een pakket/account bij...

77
(10)
Ik ben geblokkeerd binnen het regelpaneel, waarom is dit ?

Wanneer na 30 dagen een bepaalde factuur nog openstaat dan zal automatisch een blokkade worden ingesteld.  Nieuwe diensten en aanpassingen binnen uw account kunnen doorgevoerd worden nádat...

65
(9)
Hoe werkt de betaling voor Everyday Webhosting diensten ?

Facturen worden altijd gemaakt voor een heel jaar. De enige uitzondering is dat het eerste jaar berekend kan worden van startdatum tot 31-12 van dat jaar. Per januari volgt dan een nieuwe factuur voo...

62
(7)