Hoe kan ik voor dat mijn domeinnaam verhuisd is de email testen ?

Oorzaak: Voordat een domeinnaam naar Everyday Webhosting is verhuist en/of de MX records richting het Everyday Webhosting netwerk wijzen is het niet mogelijk om vanaf buiten e-mail te ontvangen binnen uw Everyday Webhosting gehoste popboxen. Wel is het mogelijk alles alvast aan te maken en lokaal te testen. Dit is bijvoorbeeld erg handig om alles van te voren klaar te zetten.

Oplossing: Maak de popboxen aan binnen uw regelpaneel: http://www.everydaywebhosting.eu:2222
Log per popbox in, in de webmail: https://webmail.uwdomein.nl
Stel hier alles in zoals u het wilt hebben. Stuur via http://webmail.uwdomein.nl een mail naar een andere popbox binnen het domein. Doordat het binnen het Everyday Webhosting netwerk gebeurd wordt er geen gebruikgemaakt van MX records en komt de mail in de andere popbox binnen.
U kunt u er vanuit gaan dat als de domeinnaam verhuisd is en de mail binnen het Everyday webhosting netwerk wordt afgeleverd, alles goed werkt.